Vsak izdelek naročen v naši spletni trgovini lahko hitro in enostavno vrneš ali zamenjaš tako, da nas obvestiš na email: info@amelia.si in izdelek enostavno pošlješ nazaj na sedež podjetja (s primernim dopisom, iz katerega je moč razbrati identiteto vračitelja). Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo mora poslati na info@amelia.si . Kupec bo dobil potrditveni mail, da je bil odstop od pogodbe sprejet. Za vse informacije okoli menjave ali vračila smo vam na voljo tudi preko telefona 051 230 203.
Obrazec za vračilo artikla si lahko prenesete s klikom tukaj.
V SPOROČILU O ODSTOPU MORE KUPEC NAVESTI:
- Ime, priimek in naslov kupca,
- ime in šifro izdelka,
- morebitne želje po izbiri druge številke ali modela izdelka.
V 14 dneh po odstopu od pogodbe mora kupec blago vrniti na naslov ponudnika. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Ponudnik bo kupcu vrnil celotno kupnino v najkrajšem možnem času ali najkasneje v roku 14 dni po vrnitvi blaga na naslov ponudnika.
Kupec mora blago skupaj z računom vrniti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, kot ga je prejel, razen če je bilo blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške bomo kupcu obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Strankam priporočamo, da pošiljke vrnejo s pomočjo načinov pošiljanje kateri omogočajo sledenje ter se vročajo s podpisom. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blago, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V skladu z navedbo iz 5. odstavka 43.d člena ZVPot podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne priloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Potrošnik mora blago vrniti na naslov: Ibiskont d.o.o., Podreber 67, 1355 Polhov gradec